مجله تور

مجله تور

مجله تور

مجله تور

گروه هتل های الماس

گروه هتل های الماس

مشهد مقدس یک شهر مذهبی است که بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) در مرکز این شهر قرار گرفته. به همین جهت در نزدیک حرم مطهر هتل های زیادی قرار گرفته.
گروه هتل های الماس

مسافر سلام در مقاله گروه هتل های الماس، به معرفی هتل های الماس 1 و الماس 2 می پردازیم.

هتل الماس 1 مشهد

هتل الماس 1 مشهد، یکی از هتل های چهار ستاره لوکس در حرم امام رضا(ع) می باشد. اگر قصد دارید برای ماه عسل به مشهد سفر کنید، میتوانید از سوئیت ویژه ای به نام سوئیت فیستا که برای زوج های جوان در نظر گرفته شده استفاده کنید و سفری خاطره انگیز را با امکاناتی که هتل در اختیار شما قرار داده تجربه کنید.

هتل الماس مشهد ساختمانی است 9 طبقه دارای 108 اتاق رویال، 40 آپارتمان نرمال و مجموعا 163 واحد. رستوران و صبحانه خوری این هتل در طبقه 8 و در طبقه 9 سالن کنفرانس با دید حرم قرار گرفته. همچنین دارای کافه سنتی مشرف به حرم و تشریفات اختصاصی دفتر گروه هتلهای الماس واقع در فرودگاه می باشد.

این هتل دارای اتاق های دوتخته، سه تخته رویال، سوئیت و آپارتمان های یک خوابه، کانکت، دارای سونا، جکوزی و اتاق بازی کودکان و سالن ماساژ ویژه بانوان و آقایان است.

برای رزرو هتل مشهد کلیک کنید.

یکی از ویژگی های مهم هتل الماس نزدیکی آن به حرم امام رضا می باشد، به طوری که میهمانان عزیز قادراند بدون استفاده از وسایل نقلیه هم زیارت کنند و هم از بزرگ ترین مرکز خرید مشهد به آسانی بهره مند شوند.

هتل الماس 1 مشهد

اکنون با یکی دیگر از گروه هتل های الماس مشهد آشنا شوید.

هتل الماس 2

هتل الماس 2 ، دومین هتل از گروه هتل های الماس در شهر مشهد است. هتل الماس 2 مشهد در اواخر اسفند ماه سال 1395 فعالیت خود را با هدف خدمت گذاری به زائران حرم امام رضا(ع) آغاز کرد. این هتل دارای 21 طبقه مثبت و 5 طبقه منفی و در کل 26 طبقه می باشد که 217 باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی کامل، در طبقات یکم تا شانزدهم واقع شده اند. برخی از واحد های این هتل با الهام از معماری خاص ملل مختلف، به سبک های ایران باستان، روسی، صفوی، آفریقایی، تایلندی، ترکی، هندی، رومی و عربی طراحی شده اند. هتل الماس 2 در خیابان امام رضا، که یکی از خیابان های اصلی مشهد است قرار گرفته و دسترسی به مراکز خرید اطراف حرم را آسان کرده. همچنین این هتل دارای امکاناتی همچون سالن چند منظوره، رستوران گردان و امکانات ورزشی و تفریحی می باشد که آسایش و رضایت خاطر مهمانان را به همراه داشته.

وب سایت رزرو هتل مسافر سلام